קבלן אינסטלציה בגדרה וקבלן לשיפוצים ובניה

אמנם הרבה הצהירו על עצמם כקבלני אינסטלציה אך מוטב להתייחס למושג קבלן אינסטלציה קצת יותר בזהירות ולהבדיל בין אינסטלטור לבין קבלן אינסטלציה מומלץ בגדרה. לצורך העניין אינסטלטור הוא איש המקצוע שתרצו להזמין כאשר יש לכם ברז דולף בבית, כאשר יש סתימה באמבטיה או כאשר התקלקל המנגנון של הורדת המים בשירותים. אלו הן בהחלט עבודות חשובות ובהחלט מומלץ להזמין אינסטלטור לטיפול בבעיות מסוג זה. אינסטלטור בדרך כלל עובד לבדו או לפחות עם עוזר אחד והוא גם בעל העסק. היתרון הוא שניתן לתאם איתו הכל במהירות מעכשיו לעכשיו ולקבל מענה מהיר לבעיות.

לעומת זאת קבלן אינסטלציה הוא משהו אחר לגמרי. מתוקף ההגדרה קבלן הוא מי שמעסיק עובדים המבצעים עבורו את העבודות ולא איש בודד המבצע את התיקונים בעצמו כמו במקרה של אינסטלטור. אין צורך להזמין קבלן אינסטלציה בשביל לתקן סתימה פשוטה אך בהחלט ישנן נסיבות בהן תרצו אך ורק קבלן אינסטלציה. כל דבר שאינו תיקונים שוטפים הוא בדרך כלל עבודה בשביל קבלן אינסטלציה מומלץ  ולא עבור אינסטלטור. קבלו עוד מידע בעניין בפורום מקצועי של המומחים 

להרים פרויקט בנייה או פרויקט שיפוצים

כאשר אתם רוצים להרים פרויקט בנייה או פרויקט שיפוצים תצטרכו לטפל בנושא האינסטלציה עוד מרמת התשתיות. אין הכוונה להתקנת מנגנון בניאגרה או החלפת גומיות בברז דולף. מדובר כאן בתשתיות והנדסה. זוהי לא עבודה של איש אחד וזוהי גם לא עבודה המתבצעת באופן מיידי. עבודות מסוג זה מתבצעות בעזרת תכנית עבודה מסודרת תוך כדי עבודה מול מהנדסים ואדריכלים. אלו הן עבודות מורכבות אשר מבצעים לפי תכניות עבודה ולוחות זמנים ולא עבודה לאינסטלטור. עבודות תשתית של אינסטלציה חייבות להתאים לקצב הכללי של הפרויקט וללוחות הזמנים; אתם ממש לא רוצים לעכב פרויקט שלם בגלל חובבנות של אינסטלטור. קבלני אינסטלציה הם חברות גדולות ומסודרות בעלות כוח אדם מקצועי המנהל את העבודה.

עבודות תשתית או עבודה מורכבת אחרת

כאשר מדובר בעבודות תשתית או כל עבודה מורכבת אתם חייבים לפנות לקבלני אינסטלציה. נכון שזה עלול לקחת קצת יותר זמן בגלל הצורך לשלוח אדם שיעריך את העבודה וייתן הצעת מחיר; כך עובדות חברות מסודרות. אך בסופו של דבר זוהי הדרך הנכונה לעשות פרוייקטים גדולים אשר עלולים לעלות הרבה. קחו בחשבון שעבודות אינסטלציה כבדות עלולות לכלול דברים שאינם קשורים באופן ישיר לעבודת האינסטלציה כמו למשל: שבירת קירות, שבירת רצפות, תיקוני חרסינה וכו׳. קבלני אינסטלציה מעסיקים כוח אדם רב אשר יכול לתת פתרון מלא ולא להשאיר עם רצפה שבורה אחרי שהתקינו צינור ולכן עדיף לקבל הצעת מחיר מקבלן אינסטלציה מומלץ בגדרה "הקבלנים"

שיפוצים עושים רק עם קבלן שיפוצים ! > שיפוץ דירה מקצועי > הקבלנים > 050-851-0335

הערות מושבתות.