צביעת דירה במרכז

עשויה להסתכם בהכנסת יד לארנק ובלחיצת יד, ומצד שני עם כתמי צבע על הרצפה, ביקור בחנויות לחומרי בניין ועבודה עצמית של כמה שעות. אם כן מה עדיף? מה משתלם? ומה הכי מתאים לסיטואציה שלכם? ובכן יש להתחשב בזמן הפנוי, ביכולת, בחיבור לעשייה, בגודל הדירה וכמובן בזמן שעומד לרשותכם.

הסיבות שמובילות לפנות אל צבעי מקצועי

הנתונים מראים שהישראלי הממוצע צובע את הדירה כל ארבע שנים, כאשר התקופה שלפני פסח הכי עמוסה. כיוון שגם צביעת דירה במרכז (דירה שהיא יחסית קטנה) עשויה להסתכם בהוצאה של 2,000 ₪ ואף הרבה יותר, (כאשר בוחרים בסוג צבע יחסית יקר, או כשמתעורר צורך לרכוש פחית נוספת לקראת תום הצביעה)- לעיתים עדיף להפנות את משימת הצביעה למקצוען, ולו על מנת להימנע מאחסון שאריות הצבע, להימנע מהתעסקות שטיפת הרולרים, להימנע מבזבוז יום חופש מהעובדה, להימנע מספיגת ביקורת עקב נזילות צבע לא מתוכננות, להימנע מהרס של בגדים וריהוט שנמצא בסמיכות לקירות ועל מנת להימנע מהתלבטות ארוכה בבחירת סוג הצבע המתאים והחסכוני ביותר.

חיסכון לצד הוצאה

בשורה התחתונה יותר זול לצבוע לבד, אך מה שהרבה לא יודעים, שהחיסכון אינו משמעותי, ועל כן אם רק כמה מאות שקלים מפרידים בין עבודה עצמית למקצועית, וגם כך מדובר במשימה שמבצעים אחת בכמה שנים, הרי שרצוי לבצע את צביעת הדירה כמו שצריך, ולו על מנת ליהנות מתוצאות איכותית לאורך זמן. כך למשל נציין שמלאכת צביעה עצמאית עשויה לדלג על שלב קילוף הצבע, או על שלב סתימת הסדקים והחורים, כך שהתוצאה עשויה להינזק כעבור תקופה יחסת קצרה. כמו כן כאשר מתנהלים לבד יש לרכוש אקסטרה חומר לצד מגוון עזרים משלימים, (למשל שפכטל, כפפות, רולר, מברשות וכדומה), בעוד שבעל מקצוע זוכה לרכוש את כל הציוד במחיר הרבה יותר נמוך.

השוואה רווחית

במרכז הארץ ניתן למצוא ביקוש גדול עבור צביעת הדירה, (ולו כי הרבה אנשים משכירים דירות ועל כן מתבקשים להחזירן מסוידות בתום החוזה), ולצדם היצע גדול של צבעים מקצוענים. על כן מומלץ לנצל את ההיצע הגדול, ולו על מנת להימנע מעבודה עצמית שאינה חוסכת באופן משמעותי. מכאן שאם מבקשים לקבל עזרה ובאותה נשימה לקצץ בהוצאה, הרי שמומלץ להשוות עלויות, לבדוק המלצות, להבין האם מבקשים לצבוע את כלל הקירות (או לחלופין האם ניתן לוותר על צביעת התקרות), לבחור בצבעים זולים (אך איכותיים) ולאפשר לצבעי להביא את הצבע שלו (ולו כי הוא רוכש בכמויות).

נושאים קשורים :  צביעת דירה 3 חדרים |  צביעת דירה במרכז |  צביעת דירה ביבנה

שיפוצים עושים רק עם קבלן שיפוצים ! > שיפוץ דירה מקצועי > הקבלנים > 050-851-0335

הערות מושבתות.