צביעת דירה 3 חדרים:

צביעת דירה 3 חדרים

הנתונים מראים שהישראלים אוהבים לצבוע את הדירה באופן תדיר, ואף באופן עצמאי, ולו כי הפעולה נתפשת כפשוטה, משיגה אפקט עיצובי משמעותי וניתן להוכיח שניתן להסתדר לבד- ללא עזרת מקצוענים. עם זאת, גם כשסה"כ מדובר במלאכת  צביעת דירה 3 חדרים, יש להיות מוכנים להוצאה של כמה אלפים.

אשליה מסוידת

ישראלים נוהגים להתייחס אל מלאכת צביעת דירה 3 חדרים כאל שיפוץ פשוט לביצוע, כאשר על הדרך הם מבקשים להוכיח שהם יכולים להסתדר לבד. מאחורי תפישה זו ניתן למצוא לא מעט אגו, אך גם החברות שמשווקת צבעים וטורחות לשדר שניתן להשיג תוצאות מרשימות לצד השקעה קלילה- תורמות לא מעט לאשליה. בנוסף גם לא חסרות סצנות בסרטים שמציגות את פעולת הצביעה כמושכת ואף רומנטית, כך שאין זה מפליא שרבים מבקשים להסתדר לבד עם צביעת חדר  (או מספר חדרים), אך יחד עם זאת גם אין זה מפתיע שלאחר התנסות ראשונית- עוברים לחפש אחר בעל מקצוע שמתמחה בצביעה.

תדירות צביעת הבית

קירות לא מגיעים עם הוראות תפעול, ולא רשום בשום מפרט שצריך לחדש את הצבע כל שנתיים וגם לא כל חמש שנים. עם זאת, אנשים מבקשים לצבוע דירת 3 חדרים בתדירות יחסית גבוהה, ולו כי הם משכירים דירה (החוזה מחייב להחזיר דירה מסוידת), חג  משמעותי נמצא בפתח ועל כן מבקשים לרענן את האנרגיה של הבית, הילדים גדלו כך שניתן ליהנות מקירות לבנים מבלי שמישהו יהפוך אותם לדף ציור, משפצים את הדירה ועל כן מבקשים לנצל את ההזדמנות לחדש את הצבע וכדומה. מכאן שניתן לצבוע את הבית 3 פעמים במשך 5 שנים ואף יותר. לאור כל זאת, יש ללמוד כיצד ניתן לבצע את המשימה באופן עצמאי, מקצועי וחסכוני, ולחלופין יש לדעת כיצד ניתן להשיג עזרה מקצועית ומשתלמת.

הוצאה לצד חיסכון

הנתונים מראים שבית ממוצע נצבע כל שלוש/ חמש שנים. כאשר לקראת חג הפסח ניתן למצוא מגוון מבצעים על מבחר הצבעים וחומרי המילוי והשפכטל. עם זאת, יש לקחת בחשבון שגם יש לשלם על אמצעים משלימים כגון רולרים, מברשות, נילונים וכדומה. כמו כן תמיד ישנה האופציה היותר יקרה לצד האופציה היותר חסכונית, ועל כן אם מבקשים לחסוך, ניתן לצבוע דירת 3 חדרים רק חלקית, לערוך השוואות בין סוגי הצבעים השונים, וכמובן שאין לצבוע על חשבון שעות העבודה- אלא על חשבון שעות המנוחה. בשורה התחתונה נציין שמלאכת צביעת הבית עשויה להיות יותר מהירה, איכותית ואף חסכונית- אם פונים אל בעל מקצוע איכותי, אך לא יקר. הפעילו שיקול דעת!

נושאים קשורים :  צביעת דירה 3 חדרים |  צביעת דירה במרכז |  צביעת דירה ביבנה | צביעת דירה בגדרה

שיפוצים עושים רק עם קבלן שיפוצים ! > שיפוץ דירה מקצועי > הקבלנים > 050-851-0335

הערות מושבתות.