קורות עץ לבניה

"כל כך הרבה עצים יש בעולם…"
אריק איינשטיין שר: "כל כך הרבה עצים יש בעולם, אז איך אדע תחת איזה עץ לשבת?" האמת היא שעם כל השפע הקיים, עצים תמיד היו המוצר הפסטורלי ביותר בטבע. אלא שתחת העצים לא רק יושבים, אלא מכינים מהם מוצרים שונים. כדי לבנות דברים מעץ אתם זקוקים לקורות עשויות מעץ. קורות עץ נכרתות ומעובדות. הן חזקות ואיתנות, אך גם גמישות, ולכן נוחות לבנייה. שלא לדבר על המראה החם והנפלא של כל דבר הנבנה מעץ.

עץ רב שכבתי לעיצוב ולצביעה
זקוקים לעץ רב שכבתי? הוא מיוצר מעץ אשוח ונוח לעיצוב ולצביעה. התוצאה תשביע את רצונכם כי מה שתבנו מן העץ יעמוד בפני לחות לאורך שנים רבות. עץ רב שכבתי מתחיל מבחירת קורות הראויות ביותר. בחרתם אותן? כעת יחתכו וידביקו את קורה לקורה ויחברו את שתיהן כדי לחזק את המשקל. אפשר לבקש מחברות בניה מוסמכות קורות באורכים שונים, אך חשוב שהקורות תעמודנה בתקנים המוכרים. פנו למומחים לעניין והתייעצו עם המוכרים במחסני העצים שתגיעו אליהם כשתרכשו את העצים הקיימים.

עצות ועצים- חשיבותם של המומחים לעצים
את העץ הגמיש אפשר לעבד, לחתוך, ללטש, להדביק, להבריג ולמסמר. קורות של עץ שיתקבלו יהיו בעלות גימור עכשווי. כעת הקורה עמידה וניתנת לעיצוב על פי רצונכם. מכאן, חשוב כי איש מקצוע יוביל אתכם. מה אם כן ברצונכם לעשות עם קורות העץ? אין זה משנה, כל עוד תזכרו להפקיד את העצים בידיהם של המומחים לעניין הבניה. הם ישמחו לעמוד לשירותיכם ולטכס לכם עצות ולא רק עצים…

קורות עץ לבנייה
קורות עץ יכולות לשמש לבנייה של פרגולה, לתקרה, לסוכה ולעוד שימושים יצירתיים שלא תעלו בדעתכם הקשורים לשיפוץ הבית. את קורות העץ ניתן לרכוש במחסני עץ הפרוסים ברחבי הארץ. כיום, כשכולם נהנים מעיצובי עצים, קיימת מודעות גבוהה לשימוש בעץ, ואת העץ ניתן לרכוש בכל מחסן הקרוב לאזור המגורים שלכם. תוכלו לברור גם דרך מנועי חיפוש מהו המחסן הקרוב לביתכם ושם לרכוש קורות של עץ מוכנות לכל דורש.

שיפוצים עושים רק עם קבלן שיפוצים ! > שיפוץ דירה מקצועי > הקבלנים > 050-851-0335

הערות מושבתות.